یزدفردا: فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان این مطلب که امروز مجاهدت‌های کارگران کمتر از رشادت‌های نیروهای حافظ مرزها، پاسگاه ها و تمامیت ارضی نیست، گفت: شاید در برخی موارد کار شما سخت تر و با ارزش تر از نیروهایی باشد که در مرزها و پاسگاه‌ها از تمامیت ارضی دفاع می‌کنند.

به گزارش یزدفردا: سردارمحمدعلی نظری پیش از ظهر امروز ۱۱ اردیبهشت ماه در آیین تجلیل از کارگران نمونه سیرجان اظهار کرد: سالیان متمادی درگیر جنگ اقتصادی هستیم و همه کارکنان صنایع در خط مقدم این جنگ هستند.

وی با بیان این مطلب که امروز مجاهدت‌های کارگران کمتر از رشادت‌های نیروهای حافظ مرزها، پاسگاه ها و تمامیت ارضی نیست، گفت: شاید در برخی موارد کار شما سخت تر و با ارزش تر از نیروهایی باشد که در مرزها و پاسگاه‌ها از تمامیت ارضی دفاع می‌کنند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: بیش از ۱۴ هزار شهید کارگری در دفاع مقدس داریم و این نشان از همت کارگران در دفاع از تمامیت ارضی کشور دارد.

وی خطاب به کارکنان حوزه صنعت تاکید کرد: تولید را با خلاقیت و ابتکار انجام دهید تا توسعه صنعت کشور رقم بخورد. 

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام عباس مسلمی زاده امام جمعه سیرجان نیز در این آیین گفت: تولید، ستون فقرات یک کشور است و اگر تولید نباشد ایستایی آن مملکت از بین می‌رود و کارگر نیز ستون فقرات تولید است.

وی از نیاز جامعه به کار و کارگر سخن گفت و ادامه داد: جامعه کارگری، بزرگترین خانواده در کل جهان است. ضمن اینکه نگاه به کارگر و اصل کار نباید یکسو و یکجانبه باشد.

امام جمعه سیرجان با بیان این مطلب که بیکاری فسادزاست و برای دفع فساد، نیاز به کار داریم، تصریح کرد: انسان از بیکاری متنفر است و ذاتاً به دنبال فعالیت و میل به ارتقا و پیشرفت است.

وی بر ضرورت برنامه‌ریزی، سرمایه‌گذاری و اقدام برای تولید کار و اشتغال تاکید کرد و افزود: کار و تلاش در عرصه‌های نرم و سخت مهم است و امروزه تلاش در عرصه‌های نرم بسیار مهمتر است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا